Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ulan nerden nereye be amk..
34 Yorum

Örnek gösterdiğin sezonlarda gs şampiyon oldu bi maç da berabere bitti aq ağlıyom

Looking for insulation for your project? 🔎 Simply enter your zip code on our ‘Where to Buy’ tool to find a local retailer or distributor who carries Knauf Insulation.

örnek gösterilen iki sezonda da gs şampiyon oldu

Tüm gollerde de şampiyon biz olduk amk kdkdkkdmdkdmkd

Attıkları gollerde ki sezonlarda yine Gs şampi Oldu 🤣

Ali koç sen bir hain olarak anılacaksın. Bu kulüpten seni ağlatarak yollayacağız.

Cemlerden, selçuk yula’lardan Oğuzlardan rıdvanlardan,aykutlardan beri takip eden mıhtemelen bir abin olarak; yeter artık azizden, gitme sana muhtacız ali koç’a kadar. Başkan oyla seçilmez,lider sandıkla gelmez. Bunu anladığı an traftarın %51’i o eski günlere döneriz

Sistemi bildiğiniz halde hala gidip saçma sapan transferler yapıyorsun Lyon da Cherki yi almak çok mu zordu.

Birde adam akıllı yerli futbolcu almanız gerekiyor Mert Hakan ne yaptı da komutan oldu "Kapo" oldu bu kulübün transfer ekibi neden yıllardır bu şeyden vazgeçmiyor Fenerbahçe yedek kulübesine maaş veren bir takım olmaması lazım.

Var yoktu

Geri zekalının örnek gösterdiği maçı kazanamadık, o maçtan video paylaşıyor

Aziz babadan aldığımız ahların acısı bu. Elbet bir gün geçer.

Karaborsa ve bilet skandalı hakkında çıkan iddiaları bir gün gündem yapmazlar çünkü sezon başı reytingleri aldılar onlara ne.

Ali Koç ve peşinden gidenler kaldığı sürece Fenerbahçe her sene medyanın reyting aracı olur.Fb şöyle böyle oyuncu aldı derler ondan sonra o kadar haksızlık ve adaletsizlik olunca demezler GS uçuyor kaçıyor....+

İyi günlerimiz dedikleri sezonlarda da biz şampiyon olduk😄

Nereden diye bahsettiği zamanlarda da Galatasaray şampiyon olmuştu 😂

Sow abim...

Galatasaraylılar derbi kazandıklarını zannediyor ama biz 20 yıl önce onları yenmiştik ne kadar çabalamış olabilirsinki 🥲🥲😭😭 -Ankara Rüzgarı

biz alışkın değiliz böyle büyümedik, değerini yıllar geçince anlıyoruz. Sıradan maçtan daha rahat çıkardık gs maçlarına.

Çocukluğumuzu gençliğimizi Fenerbahçe’mizi bizden çaldılar

iki sezonda da bis samiyon olduk ve 3 golun 2 sinin oldugu maci yenemediniz

MXŞAÖGŞQÖFİSGAD

Ne güzel dünya yedek kulübesine otur sağa sola salla sonra ben burda efsane olacam oyun olarak bir katkın yoksa git

Neşri sen nefret ediyorum h da hantal kaskal

2 sezonda da şampiyon olmuşuz bir maçta berabere bitmiş fnfnfnfnfndnfndndndnd

ulan örnek edit yaptığımız videolar bile 2020 öncesi aq biz harbiden bitmişiz

Paylaştığın 3 golden 2 sinde maçı kazanamamışsın. Nereden nereye ?

Sanki önceden copa america dahil bütün kupaları topluyordunuz aw

Şimdiki oyuncularımıza bi dikkat edin hepsi kız gibi vuruyo topa

Taraftar yok taraftarr….

Sabah akşam Fenerbahçe sayesinde haber bülteni yazarlar söz konusu haksızlık olunca sus pus olurlar.Fenerbahçe gerekirse sponsorla 700 m euro luk bir takım kurası lazım Fred ceza alınca takım batıyor büyük takımın orta sahasında beş tane zehir gibi oyuncu olmalıdır.

Bak ben Galatasaraylıyım fenerin şu hallerini harbi özledim kardeş gibiydik aw ne derbilerdi ya :(

@StreamviDL

Videoda ki her golde şampiyon olduk aq 😄😄
