正在加载视频...

视频加载失败

Ultra ince telefon devrimi başladı.

31,702 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

6 条评论

CoolestMan.sol 的头像
CoolestMan.sol1 年前

Bu kadar ince olunca ne olacak ki, sağlam olsun bataryası iyi olsun yeter

Building 7 Boutique 的头像
Building 7 Boutique1 年前

🇺🇸 Trump: Better Coverage than 5G...Can you hear us now? 🇺🇸 Get ready to celebrate the 2025 Presidential Inauguration!

sonbükemeyici 的头像
sonbükemeyici1 年前

Elden uçup gidecek telefona ne gerek var. Xiaomi 12 kullanıyorum 69.9 mm. Bu kadarı çok iyi. Elde zarif durması güzel ama dahası gereksiz.

S. Cotard 的头像
S. Cotard1 年前

katlanabilir telefonlar dışında saçmalık, cam inceliğinde olduğunu var say ne değişecek?

Bahadır 的头像
Bahadır1 年前

Katlanır telefon ince telefon derken kullanıcının isteği dışında ne varsa yapıyorlar hepsi zarara uğrayacak boşa katlanabilir telrfon satışı yok gibi bir şey

Hacı Fış Fış 的头像
Hacı Fış Fış1 年前

S6 edge vardı 10 yıl önce. Zamanın çok ötesindeydi. İncecikti. İnfra Red i vardı tvyi fln kumanda ediyodu. Bir şey okuyacaksın gözünün hareketlerini takip edip sayfayı kaydırıyor, sadece parmağını yaklaştırarak iconlara tıklayabiliyordun. Bir de çook sağlamdı. İsteseler yapıyolar

相关视频