正在加载视频...
视频加载失败
Ultra ince telefon devrimi başladı.
6 条评论

Bu kadar ince olunca ne olacak ki, sağlam olsun bataryası iyi olsun yeter

🇺🇸 Trump: Better Coverage than 5G...Can you hear us now? 🇺🇸 Get ready to celebrate the 2025 Presidential Inauguration!

Elden uçup gidecek telefona ne gerek var. Xiaomi 12 kullanıyorum 69.9 mm. Bu kadarı çok iyi. Elde zarif durması güzel ama dahası gereksiz.

katlanabilir telefonlar dışında saçmalık, cam inceliğinde olduğunu var say ne değişecek?

Katlanır telefon ince telefon derken kullanıcının isteği dışında ne varsa yapıyorlar hepsi zarara uğrayacak boşa katlanabilir telrfon satışı yok gibi bir şey

S6 edge vardı 10 yıl önce. Zamanın çok ötesindeydi. İncecikti. İnfra Red i vardı tvyi fln kumanda ediyodu. Bir şey okuyacaksın gözünün hareketlerini takip edip sayfayı kaydırıyor, sadece parmağını yaklaştırarak iconlara tıklayabiliyordun. Bir de çook sağlamdı. İsteseler yapıyolar

