Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Umarım artık böyle sorular sormayız.
72,734 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Kartalkaya yangını bolu değil de düzce belediye sınırları içinde olsaydı yaklaşım nasıl olurdu? İktidar ; Allah afet sabır dua şimdi sorumluluk sırası değil acı var derdi Hesap verme zorunda hissetmezdi Belediyenin muhalifliği “yetki sorumluluğu” gibi unutulanları hatırlattı

Hocam böyle yerlere devletin mutlaka küçük de olsa bir itfaiye birimi oluşturmayı zorunlu kılması gerekiyor. Ayrıca drone itfaiyeler de artık gündeme getirilmesi lazım, teknolojiden böyle konularda da faydalanmalıyız.

Otel belediyeden yeterlilik belgesi alamayınca özel bir şirketten usulsüzce istediği raporu alıyor.Neden bu şirketi ve 2024 yılında bu rapor doğrultusunda bakanlığın otele olumlu rapor vermesini konuşmuyoruz.Belediye sınırları dışında bir yer için belediye itfaiyesini konuşuyoruz

Antep den de 5 saat te gelir. Mesele 1 saatte gelmesi degil, itfaiyenin yakinda komumlanmaması..

have you heard this one yet?

Peki neden ki se hem jandarmayı hemde orman bakanlığını sorgulamıyor, oteller jandarma bölgesinde Bolu'dan daha yakın küçük ilçe ve beldeler var neden onlar ilk destek olarak görünmüyor. Herkes 60 km uzaktaki Bolu İl belediyesinde bişey arıyor.

İnşallah 🤲

Peki AFAD ekipleri nasıl 30-35 dakikada ulaşmış?

Adem sen hiç yanan otelde tatil yaptın mı?
Ähnliche Videos
Sensitive content
4'ü sormayız artık.
Replik Gelsin
49,976 Aufrufe • vor 4 Monaten
Sensitive content
Artık cevap bulması gereken Tarihi sorular ❗️❗️❗️ Neden⁉️
Kadir İML🔞
39,664 Aufrufe • vor 1 Jahr
