Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Umarım artık böyle sorular sormayız.

72,734 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von kafa
kafavor 1 Jahr

Kartalkaya yangını bolu değil de düzce belediye sınırları içinde olsaydı yaklaşım nasıl olurdu? İktidar ; Allah afet sabır dua şimdi sorumluluk sırası değil acı var derdi Hesap verme zorunda hissetmezdi Belediyenin muhalifliği “yetki sorumluluğu” gibi unutulanları hatırlattı

Profilbild von Prometheus
Prometheusvor 1 Jahr

Hocam böyle yerlere devletin mutlaka küçük de olsa bir itfaiye birimi oluşturmayı zorunlu kılması gerekiyor. Ayrıca drone itfaiyeler de artık gündeme getirilmesi lazım, teknolojiden böyle konularda da faydalanmalıyız.

Profilbild von Fatma Asude
Fatma Asudevor 1 Jahr

Otel belediyeden yeterlilik belgesi alamayınca özel bir şirketten usulsüzce istediği raporu alıyor.Neden bu şirketi ve 2024 yılında bu rapor doğrultusunda bakanlığın otele olumlu rapor vermesini konuşmuyoruz.Belediye sınırları dışında bir yer için belediye itfaiyesini konuşuyoruz

Profilbild von Ersin Kaya
Ersin Kayavor 1 Jahr

Antep den de 5 saat te gelir. Mesele 1 saatte gelmesi degil, itfaiyenin yakinda komumlanmaması..

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

have you heard this one yet?

Profilbild von Berrin🦉??? ✍️
Berrin🦉??? ✍️vor 1 Jahr

Peki neden ki se hem jandarmayı hemde orman bakanlığını sorgulamıyor, oteller jandarma bölgesinde Bolu'dan daha yakın küçük ilçe ve beldeler var neden onlar ilk destek olarak görünmüyor. Herkes 60 km uzaktaki Bolu İl belediyesinde bişey arıyor.

Profilbild von Ali Feyizoğlu
Ali Feyizoğluvor 1 Jahr

İnşallah 🤲

Profilbild von Kalemzen1 🖋 🇹🇷
Kalemzen1 🖋 🇹🇷vor 1 Jahr

Peki AFAD ekipleri nasıl 30-35 dakikada ulaşmış?

Profilbild von Esra_..
Esra_..vor 1 Jahr

Adem sen hiç yanan otelde tatil yaptın mı?

Ähnliche Videos

4'ü sormayız artık.
0:45

Sensitive content

4'ü sormayız artık.

Replik Gelsin

49,976 Aufrufe • vor 4 Monaten