Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
umarım üst komşu da severek dinliyordur
Комментарии: 7

naptınasuman1 год назад
Bu şarkı beynimde kirasız vergisiz dolanıyor yıllardır... Durup durup şamdanlarrrıııı donanıncaaa diye bağırabiliyorum garip.. Bu arada bestelenen şarkı Attila İlhan şiiridir, tşk.

Solar Heavy1 год назад
let me know what you think of this

Miraç Kurnaz1 год назад
En sevdiğim parçalardandır nur yoldaştan dinleyin bir de

çocuk katilisin israil1 год назад
Alt komşuma manifestimdir

𝘿𝙤𝓈𝐭𝘰𝒚𝓮𝙫𝓼𝐤𝖎1 год назад
Şarkicinin ismi dilimin ucunda hatirlayamadim

Yarına sadece bir gün kaldı1 год назад
Alt olmasın o

tolga vardar1 год назад
😊
