Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Un dels nostres 🐦💙
41,223 Aufrufe • vor 11 Monaten •via X (Twitter)
9 Kommentare

Mark Aymerichvor 11 Monaten
Nuestro capitán.

Sergi Manel Alonsovor 11 Monaten
Feia molt temps que l’Espanyol no tenia un representant tan digne i amb el que em pogués identificar tant

Perikator RCDE 🚌vor 11 Monaten
#UnDiNoi #RCDE #TwitterClarets

Orgull perico RCDEvor 11 Monaten
@perikatorRCDE Te quiero míster

Àngel Pericovor 11 Monaten
Totalment merescut. A somiar plegats. Manooooolo, Manooooolo, Manooooolo. Som-hi!!!!! #RCDE

Ela🔻👩🚀🍉🚌vor 11 Monaten
Manolo, te quiero más que a mi padre y no me cansaré nunca de decirlo

Muñeco de Barrovor 11 Monaten
Cuanto honor, Manolo uni di noi Que bien estamos haciendo las cosas

Alan Pace RCDEvor 11 Monaten
🤍💙

Àlex Masvor 11 Monaten
No marxis mai. Manolisme en vena
Ähnliche Videos
El millor de la història. Un dels nostres. Enhorabona!! 42🏆!!
Víctor Font
50,627 Aufrufe • vor 1 Monat
