Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Una renaturalització és açò:

30,522 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von CésarMT
CésarMTvor 1 Jahr

es ud un mal tipo Sr Ribó. Ud quiso eliminar el nuevo cauce del Turia, si sus estrambóticas ideas se hubieran llevado a cabo hoy serían miles los muertos, Cállese, váyase a su casa y los demás trataremos de olvidar su nefasto paso por la vida pública como podamos. Viejo fanático

Profilbild von Jose Roig Borrell
Jose Roig Borrellvor 1 Jahr

Teories equivocades. Ara has tingut la prova i encara estàs cabut, no vols baixar del burro. Les obres hidràuliques a València venen de molt lluny: romans, àrabs... Trenquem les sèquies? I els assuts? D'on ve aquesta paraula? També voleu renaturalitzar Holanda? Que fem, els ofeguem? Les persones també formen part del medi ambient, el discurs 'ecologista' messiànic és demagògia pura.

Profilbild von Major Dumb
Major Dumbvor 1 Jahr

Explícame cuánto agua pueden absorber cuando llueven 600 L/m2.

Profilbild von Mr Alvaro El Grande
Mr Alvaro El Grandevor 1 Jahr

Esteu fent demagogia de una catastrofe (ni en UK, ni en paisos baixos ni les ciutats de china tenen l'orografia de la comunitat valenciana, muntanyes altes prop de la mar! La velocitat ve de la pendent que tenen fins que arriban al mar! Rius ne tenin 6, la resta son barrancs...

Profilbild von Jose Aparici
Jose Aparicivor 1 Jahr

Ingenier de Camins, Canals i Ports. ¿Vosté?

Profilbild von Caballo Nando
Caballo Nandovor 1 Jahr

A ver, iluminado. 500 l/m2 no lo absorben las raíces de los árboles ni de coña. Que te crees que vives en la prehistoria. Por culpa de palurdos como tú ha pasado lo de Valencia.

Profilbild von Djfar
Djfarvor 1 Jahr

Más de 2000 años demuestran lo que hay que hacer y decimos estas estupideces... no es la misma orografía en España que en Holanda o Inglaterra.. hay que ser burros Gracias al canal del Turia, Valencia se ha salvado...

Profilbild von María Jesus
María Jesusvor 1 Jahr

Interesant!!.😅😅

Profilbild von Mutant
Mutantvor 1 Jahr

Jose no ho entendrà... pel que siga.

Profilbild von VICTORIA TORMO PERIS-@vtormoperis.bsky.social
VICTORIA TORMO [email protected]vor 1 Jahr

@UnrollHelper

Ähnliche Videos