Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Untuk yang suka order makanan lewat malam..🤔

706,929 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

JalalMisai's profile picture
JalalMisai1 year ago

Ramai tak tengok sampai habis.. 😅

JalalMisai's profile picture
JalalMisai1 year ago

Malam lapar kalau tak nak order Foodpanda, beli je dendeng retort ni buat stock banyak-banyak..👇🏻

JalalMisai's profile picture
JalalMisai1 year ago

Tak pun masak maggi sambil tengok Netflix.. Pastikan ada benda ni sekali..😅👇🏻

Yasser Putra's profile picture
Yasser Putra1 year ago

Notifications tu yg pntg

JalalMisai's profile picture
JalalMisai1 year ago

Ya ramai yang terlepas pandang.. 😅

Ikhwan's profile picture
Ikhwan1 year ago

Benda ni kan pilihan. Rider ada pilihan nak accept order dan pembeli ada pilihan nak bagi tips kalau rasa kesian lewat malam

Azmir Azrik's profile picture
Azmir Azrik1 year ago

Dia bagi nasihat dah bagus dah. Tapi dia lah yg ordered. Hampeh. BTW, foodpanda Ni ada jadual kerja 24 jam. Terpulang pada individu rider tu nak ambik keje ke tak. Kalau dia ambik keje, dia yg nak. Bukan salah orang yg order

Coffee & Chai's profile picture
Coffee & Chai1 year ago

Plot twist kat ending tu boleh bikin amuk.

Seth Tan's profile picture
Seth Tan1 year ago

Yg tgk video ni tengok sampai habis tak? Hshshshs

JalalMisai's profile picture
JalalMisai1 year ago

@hhaqiemmmmm Pakcik pun awal video tu terdetik jugak, siapa suruh rider tu 'buka' servis di aplikasi tu tengah malam.. Tengok video sampai habis baru jumpa plot twist dia.. 😅

Related Videos