Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
"Utanma duygusu gitmiş."
108,054 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Bu jenerasyon (Y öncesi) utanma duygusunu “elalem ne der” ile aşıladılar. Gerçek utanma duygusu kendinle olan ilişkinde gizlidir. Yani kimse bakmazken de doğru olanı yapmak. Bunu ne kendileri öğrendiler ne de öğretebildiler. Tespit doğru olsa da söz Hakkı size ait değil.

Türk'ü bitiriyorlar.

Çünkü eskiden, çok değil yaklaşık 23 yıl önce edep vardı, ahlak vardı, ar vardı... İBADET de gizliydi, KABAHAT de gizliydi... 📌😔 Şimdi İBADET de meydanda... KABAHAT de ...📌🙏😔

"Utanmıyorsan dilediğini yap!" cümlesine evrildi toplum...

Haktan korkmayanlar kuldan utanmayanlar ..Maalesef çürümüş bir nesil yetişiyor çok yazık Ülkem adına..

Kesinlikle !

Kısacası Edep vardı , ar vardı

👏👏👏

📌🇹🇷

👏🏻
Похожие видео
Sensitive content
66 canımız gitmiş bir tane istifa yok! Çünkü hiç kimsede sorumluluk duygusu yok! #kartalkaya
Emine
31,032 просмотров • 1 год назад
