Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

"Utanma duygusu gitmiş."

108,054 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля bersug
bersug1 год назад

Bu jenerasyon (Y öncesi) utanma duygusunu “elalem ne der” ile aşıladılar. Gerçek utanma duygusu kendinle olan ilişkinde gizlidir. Yani kimse bakmazken de doğru olanı yapmak. Bunu ne kendileri öğrendiler ne de öğretebildiler. Tespit doğru olsa da söz Hakkı size ait değil.

Фото профиля yasinbaturkayseri
yasinbaturkayseri1 год назад

Türk'ü bitiriyorlar.

Фото профиля Leyla Bay~Terra'da Bir Leyla🍁🧡📚
Leyla Bay~Terra'da Bir Leyla🍁🧡📚1 год назад

Çünkü eskiden, çok değil yaklaşık 23 yıl önce edep vardı, ahlak vardı, ar vardı... İBADET de gizliydi, KABAHAT de gizliydi... 📌😔 Şimdi İBADET de meydanda... KABAHAT de ...📌🙏😔

Фото профиля Elif
Elif1 год назад

"Utanmıyorsan dilediğini yap!" cümlesine evrildi toplum...

Фото профиля KAYISI
KAYISI1 год назад

Haktan korkmayanlar kuldan utanmayanlar ..Maalesef çürümüş bir nesil yetişiyor çok yazık Ülkem adına..

Фото профиля Sosyolog 1453/ 1978 🇹🇷
Sosyolog 1453/ 1978 🇹🇷1 год назад

Kesinlikle !

Фото профиля ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir
ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir1 год назад

Kısacası Edep vardı , ar vardı

Фото профиля Azra Ataşehir 💎👑
Azra Ataşehir 💎👑1 год назад

👏👏👏

Фото профиля Resul DEMİRAY
Resul DEMİRAY1 год назад

📌🇹🇷

Фото профиля müge
müge1 год назад

👏🏻

Похожие видео