正在加载视频...

视频加载失败

"Utanma duygusu gitmiş."

108,054 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

bersug 的头像
bersug1 年前

Bu jenerasyon (Y öncesi) utanma duygusunu “elalem ne der” ile aşıladılar. Gerçek utanma duygusu kendinle olan ilişkinde gizlidir. Yani kimse bakmazken de doğru olanı yapmak. Bunu ne kendileri öğrendiler ne de öğretebildiler. Tespit doğru olsa da söz Hakkı size ait değil.

yasinbaturkayseri 的头像
yasinbaturkayseri1 年前

Türk'ü bitiriyorlar.

Leyla Bay~Terra'da Bir Leyla🍁🧡📚 的头像
Leyla Bay~Terra'da Bir Leyla🍁🧡📚1 年前

Çünkü eskiden, çok değil yaklaşık 23 yıl önce edep vardı, ahlak vardı, ar vardı... İBADET de gizliydi, KABAHAT de gizliydi... 📌😔 Şimdi İBADET de meydanda... KABAHAT de ...📌🙏😔

Elif 的头像
Elif1 年前

"Utanmıyorsan dilediğini yap!" cümlesine evrildi toplum...

KAYISI 的头像
KAYISI1 年前

Haktan korkmayanlar kuldan utanmayanlar ..Maalesef çürümüş bir nesil yetişiyor çok yazık Ülkem adına..

Sosyolog 1453/ 1978 🇹🇷 的头像
Sosyolog 1453/ 1978 🇹🇷1 年前

Kesinlikle !

ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir 的头像
ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir1 年前

Kısacası Edep vardı , ar vardı

Azra Ataşehir 💎👑 的头像
Azra Ataşehir 💎👑1 年前

👏👏👏

Resul DEMİRAY 的头像
Resul DEMİRAY1 年前

📌🇹🇷

müge 的头像
müge1 年前

👏🏻

相关视频