正在加载视频...
视频加载失败
"Utanma duygusu gitmiş."
10 条评论

bersug1 年前
Bu jenerasyon (Y öncesi) utanma duygusunu “elalem ne der” ile aşıladılar. Gerçek utanma duygusu kendinle olan ilişkinde gizlidir. Yani kimse bakmazken de doğru olanı yapmak. Bunu ne kendileri öğrendiler ne de öğretebildiler. Tespit doğru olsa da söz Hakkı size ait değil.

yasinbaturkayseri1 年前
Türk'ü bitiriyorlar.

Leyla Bay~Terra'da Bir Leyla🍁🧡📚1 年前
Çünkü eskiden, çok değil yaklaşık 23 yıl önce edep vardı, ahlak vardı, ar vardı... İBADET de gizliydi, KABAHAT de gizliydi... 📌😔 Şimdi İBADET de meydanda... KABAHAT de ...📌🙏😔

Elif1 年前
"Utanmıyorsan dilediğini yap!" cümlesine evrildi toplum...

KAYISI1 年前
Haktan korkmayanlar kuldan utanmayanlar ..Maalesef çürümüş bir nesil yetişiyor çok yazık Ülkem adına..

Sosyolog 1453/ 1978 🇹🇷1 年前
Kesinlikle !

ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir1 年前
Kısacası Edep vardı , ar vardı

Azra Ataşehir 💎👑1 年前
👏👏👏

Resul DEMİRAY1 年前
📌🇹🇷

müge1 年前
👏🏻
相关视频
Utanma duygusu mahçup olma duygusu yoksa direk Yılmaz Özdil oluyorsun…
fetih-1453 🇹🇷
16,316 次观看 • 2 年前
1:06
Sensitive content
66 canımız gitmiş bir tane istifa yok! Çünkü hiç kimsede sorumluluk duygusu yok! #kartalkaya
Emine
31,032 次观看 • 1 年前
