Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Vad e det här för sattyg?!
30,087 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
6 Kommentare

hockey is the bestvor 2 Jahren
Någon som tycker det är för torrt. Kände väl att vi skulle ha roligare hoppandes i vattenpölar

Hammarbybajenvor 2 Jahren
Ser ut att vara Gniffens tårar..

dukankallamigbajenvor 2 Jahren
😂😂😊 såklart. Borde jag ju tänkt på.

joakim erikssonvor 2 Jahren
Arboga? Tycker jag känner igen husen

dukankallamigbajenvor 2 Jahren
Jajamensan.

Morgan Rvor 2 Jahren
i år var sommaren på en onsdag
