Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Vad e det här för sattyg?!

30,087 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

6 Kommentare

Profilbild von hockey is the best
hockey is the bestvor 2 Jahren

Någon som tycker det är för torrt. Kände väl att vi skulle ha roligare hoppandes i vattenpölar

Profilbild von Hammarbybajen
Hammarbybajenvor 2 Jahren

Ser ut att vara Gniffens tårar..

Profilbild von dukankallamigbajen
dukankallamigbajenvor 2 Jahren

😂😂😊 såklart. Borde jag ju tänkt på.

Profilbild von joakim eriksson
joakim erikssonvor 2 Jahren

Arboga? Tycker jag känner igen husen

Profilbild von dukankallamigbajen
dukankallamigbajenvor 2 Jahren

Jajamensan.

Profilbild von Morgan R
Morgan Rvor 2 Jahren

i år var sommaren på en onsdag

Ähnliche Videos