Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Vad e det här för sattyg?!
30,087 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 6

hockey is the best2 лет назад
Någon som tycker det är för torrt. Kände väl att vi skulle ha roligare hoppandes i vattenpölar

Hammarbybajen2 лет назад
Ser ut att vara Gniffens tårar..

dukankallamigbajen2 лет назад
😂😂😊 såklart. Borde jag ju tänkt på.

joakim eriksson2 лет назад
Arboga? Tycker jag känner igen husen

dukankallamigbajen2 лет назад
Jajamensan.

Morgan R2 лет назад
i år var sommaren på en onsdag
