Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Vad tycker ni?🤔

26,175 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля oscar
oscar1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Hur kan man ens öppna munnen när man har 0 europiska titlar genom alla tider 😂😂😂😂

Фото профиля Brwa Pishdari
Brwa Pishdari1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Vi har vunnit cupvinnarcupen, som sedan blev EL. Helt orimligt att kommentera utan någon vetskap om vad man pratar om

Фото профиля ARKITEKTEN
ARKITEKTEN1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv För att bevisa att Liverpool-supportrar inte får vara arroganta över sina titlar måste du med andra ord ta bort titlar? Make it make sense.

Фото профиля Brwa Pishdari
Brwa Pishdari1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Ska du vara arrogant om en titel som inte ens din farfar fick uppleva? Make it make sense

Фото профиля Blade1
Blade11 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Brukade inte bry mig om Liverpool fans, de var inne i ett håla i 33 år. Men plötsligt efter deras Covid PL och CL final vinst mot Tottenham av alla lag, har de blivit till en Andrew Tate cult och de börja tala om för en hur man vinner troféer.😂😂

Фото профиля Alexander
Alexander1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Uppfanns fotbollen när premier league skapades?? Vi kan visst snacka när vi har 6 cl o 19 liga titlar.

Фото профиля Oliver Sundqvist
Oliver Sundqvist1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Att du jämför våran sämsta tid jämfört med eran bästa tid och ändå har vi nästan fler titlar och fler CL. Säger de mesta om the mighty reds. Sen kan du snart räkna in 20 Pl Titlar😘

Фото профиля Max
Max1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Tror de flesta kan hålla med om att Arsenal fansen är de värsta bakterierna

Фото профиля Fredrik Aidefors
Fredrik Aidefors1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Du tänker på den typiska Twitter-supporten. Någon som interagerar för en stund i rampljuset. Kom tillbaka när ni ens vunnit CL så tar vi diskussionen då. Ingen vettig LFC-supporter jämför dom med Real. Men mot Arsenal? Herregud.

Фото профиля 4️⃣
4️⃣1 год назад

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Efter erat tjat om domarna hela säsongen så har ni blivit överlägsna

Похожие видео