Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Vad tycker ni?🤔

26,175 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

oscar profil fotoğrafı
oscar1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Hur kan man ens öppna munnen när man har 0 europiska titlar genom alla tider 😂😂😂😂

Brwa Pishdari profil fotoğrafı
Brwa Pishdari1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Vi har vunnit cupvinnarcupen, som sedan blev EL. Helt orimligt att kommentera utan någon vetskap om vad man pratar om

ARKITEKTEN profil fotoğrafı
ARKITEKTEN1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv För att bevisa att Liverpool-supportrar inte får vara arroganta över sina titlar måste du med andra ord ta bort titlar? Make it make sense.

Brwa Pishdari profil fotoğrafı
Brwa Pishdari1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Ska du vara arrogant om en titel som inte ens din farfar fick uppleva? Make it make sense

Blade1 profil fotoğrafı
Blade11 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Brukade inte bry mig om Liverpool fans, de var inne i ett håla i 33 år. Men plötsligt efter deras Covid PL och CL final vinst mot Tottenham av alla lag, har de blivit till en Andrew Tate cult och de börja tala om för en hur man vinner troféer.😂😂

Alexander profil fotoğrafı
Alexander1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Uppfanns fotbollen när premier league skapades?? Vi kan visst snacka när vi har 6 cl o 19 liga titlar.

Oliver Sundqvist profil fotoğrafı
Oliver Sundqvist1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Att du jämför våran sämsta tid jämfört med eran bästa tid och ändå har vi nästan fler titlar och fler CL. Säger de mesta om the mighty reds. Sen kan du snart räkna in 20 Pl Titlar😘

Max profil fotoğrafı
Max1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Tror de flesta kan hålla med om att Arsenal fansen är de värsta bakterierna

Fredrik Aidefors profil fotoğrafı
Fredrik Aidefors1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Du tänker på den typiska Twitter-supporten. Någon som interagerar för en stund i rampljuset. Kom tillbaka när ni ens vunnit CL så tar vi diskussionen då. Ingen vettig LFC-supporter jämför dom med Real. Men mot Arsenal? Herregud.

4️⃣ profil fotoğrafı
4️⃣1 yıl önce

@SeanSabetkar @SabriAlexander1 @DobbTv Efter erat tjat om domarna hela säsongen så har ni blivit överlägsna

Benzer Videolar