Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Vanavond Casa di Beau, 20:30 Rtl 4
8 Yorum

Edwin Berger2 yıl önce
Wat een rare post

Italia D 🇮🇹2 yıl önce
❤️❤️🍀🍀 legend!! 🙏🏻🙏🏻

Peter Adelaar2 yıl önce
Blijft voor mij altijd een pakhaas

Jan Dekker2 yıl önce
Je zag er ontspannen uit Thomas. Fijne dag. Nog naar Hellenthal dit weekend?

Hans Vennix2 yıl önce
Gisteren gekeken. Mooie uitzending met sympathieke gasten. 👍

Hanna en Flip2 yıl önce
Prachtige uitzending! ❤️Mooi Thomas, zo openhartig..🥰 en Saskia ook mooi🌸en Beau, wat doe je het toch geweldig! Wat een beeldschone omgeving, een plaatje!!!❤️

Thomas Dekker2 yıl önce
❤️

Thomas Dekker2 yıl önce
@michielvanleeuw ✌🏻❤️





