Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Varför är hon så arg?

423,828 views • 3 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

M1's profile picture
M13 years ago

Hon är bedrövlig. Låter som ett barn när hon försöker argumentera på ett sätt som dumförklarar sina motståndare

BeeTee's profile picture
BeeTee3 years ago

Det måste vara plågsamt att (tillsammans med sina stödhjul) ha förstört så mycket, sedan förlora valet och se de andra börja ställa saker till rätta. Enkla saker man själv borde ha gjort. Och så lotteriet.

Mika Mattila's profile picture
Mika Mattila3 years ago

För det är inte Hon Som Bestämmer

Gunnar Bech's profile picture
Gunnar Bech3 years ago

För att det är hennes personlighet som kommer fram.

Krister Thelin's profile picture
Krister Thelin3 years ago

@cajsa123 Hon har förlorat regeringsmakten.

Erika Ohlsson's profile picture
Erika Ohlsson3 years ago

När man kör politik endast utifrån ideologiska floskler existerar inga argument när du blir emotsagd - då finns det bara epitet och aggressivitet att ta till.

Samuel's profile picture
Samuel3 years ago

Känsloutbrott döljer kompetensbrister. Gammalt trick.

Jan Forsman's profile picture
Jan Forsman3 years ago

@PeterNyberg52 Magdalena Andersson är en skam för riksdagen och för Sverige.

Lars Holst's profile picture
Lars Holst3 years ago

Det ligger nog i sossars DNA att vara arga när de inte har makten. Man skulle även kunna använda "dåliga förlorare" som förklaring.

Mikael's profile picture
Mikael3 years ago

@magdandersson är desperat, bitter, oresonlig, ologisk, hatisk och aggressiv bara för att M samarbetar med SD. För den människan är demokrati synonymt med Socialnätverkets skruvade demokrati. Hon är pinsamt usel!

Related Videos