Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Varför är hon så arg?

423,828 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

M1 profil fotoğrafı
M13 yıl önce

Hon är bedrövlig. Låter som ett barn när hon försöker argumentera på ett sätt som dumförklarar sina motståndare

BeeTee profil fotoğrafı
BeeTee3 yıl önce

Det måste vara plågsamt att (tillsammans med sina stödhjul) ha förstört så mycket, sedan förlora valet och se de andra börja ställa saker till rätta. Enkla saker man själv borde ha gjort. Och så lotteriet.

Mika Mattila profil fotoğrafı
Mika Mattila3 yıl önce

För det är inte Hon Som Bestämmer

Gunnar Bech profil fotoğrafı
Gunnar Bech3 yıl önce

För att det är hennes personlighet som kommer fram.

Krister Thelin profil fotoğrafı
Krister Thelin3 yıl önce

@cajsa123 Hon har förlorat regeringsmakten.

Erika Ohlsson profil fotoğrafı
Erika Ohlsson3 yıl önce

När man kör politik endast utifrån ideologiska floskler existerar inga argument när du blir emotsagd - då finns det bara epitet och aggressivitet att ta till.

Samuel profil fotoğrafı
Samuel3 yıl önce

Känsloutbrott döljer kompetensbrister. Gammalt trick.

Jan Forsman profil fotoğrafı
Jan Forsman3 yıl önce

@PeterNyberg52 Magdalena Andersson är en skam för riksdagen och för Sverige.

Lars Holst profil fotoğrafı
Lars Holst3 yıl önce

Det ligger nog i sossars DNA att vara arga när de inte har makten. Man skulle även kunna använda "dåliga förlorare" som förklaring.

Mikael profil fotoğrafı
Mikael3 yıl önce

@magdandersson är desperat, bitter, oresonlig, ologisk, hatisk och aggressiv bara för att M samarbetar med SD. För den människan är demokrati synonymt med Socialnätverkets skruvade demokrati. Hon är pinsamt usel!

Benzer Videolar