Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Vatan size minnettar...
42,359 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Anası mektup yazamaz çünkü okuma yazma bilmiyordu. Oğlu mektubu okuyamaz çünkü okuma yazma bilmiyordu. Atatürk, cehaletin içinde kıvranan bu topluma çok şey verdi. Onu ne kadar yad etsek azdır.

gördüğüm en büyük saçmalık

Yorumlara bak 10 tane yorum gelmiş 9 u bölücü

çok kötü olay

devlet için savaşmayacağız , ölmeyeceğiz

Cringe’den öldüm. Yozgatlı olup da şöyle konuşabilecek tek kişi yok. Yozgatın yarısı hala okuma yazma bilmiyo ilk insan gibi takılıyolar

Şu yorumlara bak amk ermenileri bide erkeklerde var aq topları sizi

Amk yorumları okuyorum aklım duruyor. Nasıl bir döneme denk geldik anlamıyorum.

böyle anne düşman başına

Savaş saçmalık olduğu gibi, insanların oğullarını veya kızlarını bir hiç uğruna vatan veya din uğruna öldülmeye göndermesi insan haklarına aykırıdır. Arkadaşlar uyanın artık. Siz zenginler için ölüyorsunuz
