正在加载视频...
视频加载失败
Vay arkadaş ya 😡
9 条评论

Barbaros Hayreddin1 年前
Kemalistler yapar böyle şeyler

hasefsun1 年前
Mükemmel senaryoymuş yazsın ödül alır

Gökhan Metin1 年前
Yalanını skiyim.

xA714.ja761 年前
Net sıkıyor

Hiçbir YERLİ1 年前
Herkes kendini her şeye layık görüyor. Ve en iyilerini onlar hakediyorlar ama birileri hakkını yiyor bunların. O zaman bu zat da birilerinin hakkını yiyerek o programa çıkmış

Neslihan 🇹🇷1 年前
He He biz Kemalistleri çok gördük

Nazif Bey1 年前
Bu elemanda fetöcü tipi var

Ahmet soylu1 年前
Bu ne skmsonik bir uydurmadır aq

Serkan1 年前
Asuman’ı bilen var mı
