Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Vay Baki'm vay... 🥀 #Gassal
10 Yorum

Zorlamayın,kasmayın.. Bayhan olmuyor, gitmiyor.

love the elements in this song

Şahin Kendirciyi beğenmeyen sizmisiz alın size bayhan bunuda beğenmeyen varsa bence 3. Sezon Ajdar olacak :)

Bayhan berbat olmuş dizinin dramını yok etmiş bide hiçbirşey anlamadan bitti nihan şizofren çıktı ee başka 3 sezon final yaparsınız inşallah uzatmayın

1. sezonu yakalayamaz demiştim en başta ama beklediğimden çok daha iyi çıktı. Bayhan ve Hande ilginç şekilde güzel geldi gözüme. replikler ayrıca güzeldi..

Bayhan ve onun tarzı yine çok güzel oturmuş bölümlere

Bayhan ne alaka ...izlemedim henüz ama sanki olmamış gibi

Bayhan hiç olmamış. Ayrıca oyuncu ekibi ile göz teması, işaretleri çok sıkıcı ve itici olmuş.

Bayhan değişik ve harika olmuş

O değil de Hüseyin amcanın oğlunu bulması en beklenen ama umulmayan sahneydi tebrikler yine güldürürken ağlatmayı başardınız 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
