Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Vay Baki'm vay... 🥀 #Gassal

41,871 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Yusuf Kızıltaş profil fotoğrafı
Yusuf Kızıltaş1 yıl önce

Zorlamayın,kasmayın.. Bayhan olmuyor, gitmiyor.

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

love the elements in this song

abdulkadir S 🇹🇷 profil fotoğrafı
abdulkadir S 🇹🇷1 yıl önce

Şahin Kendirciyi beğenmeyen sizmisiz alın size bayhan bunuda beğenmeyen varsa bence 3. Sezon Ajdar olacak :)

Muhammed profil fotoğrafı
Muhammed1 yıl önce

Bayhan berbat olmuş dizinin dramını yok etmiş bide hiçbirşey anlamadan bitti nihan şizofren çıktı ee başka 3 sezon final yaparsınız inşallah uzatmayın

İsmail. profil fotoğrafı
İsmail.1 yıl önce

1. sezonu yakalayamaz demiştim en başta ama beklediğimden çok daha iyi çıktı. Bayhan ve Hande ilginç şekilde güzel geldi gözüme. replikler ayrıca güzeldi..

Ömer profil fotoğrafı
Ömer1 yıl önce

Bayhan ve onun tarzı yine çok güzel oturmuş bölümlere

isim yok profil fotoğrafı
isim yok1 yıl önce

Bayhan ne alaka ...izlemedim henüz ama sanki olmamış gibi

Mesele Memleket profil fotoğrafı
Mesele Memleket1 yıl önce

Bayhan hiç olmamış. Ayrıca oyuncu ekibi ile göz teması, işaretleri çok sıkıcı ve itici olmuş.

mahmut kül profil fotoğrafı
mahmut kül1 yıl önce

Bayhan değişik ve harika olmuş

ibrahim 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 profil fotoğrafı
ibrahim 🇹🇷🇹🇷🇹🇷1 yıl önce

O değil de Hüseyin amcanın oğlunu bulması en beklenen ama umulmayan sahneydi tebrikler yine güldürürken ağlatmayı başardınız 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Benzer Videolar