正在加载视频...
视频加载失败
Vay be gidiyorsun demek
10 条评论

Bir zamanlar 8-10 milyonlardan bahsediliyordu şimdi ne koparırsak modundayız.Sosa-Novak-Waka dan sonra bir iç transfer beceriksizliği daha şaka gibi.

Türkiyede bir yere gitmesin çok üzülürüm 😔

Darısı ömüre

Hocam kesinmi

Çok değerli biri güzel veda etmek lazım

Eyvallah hocam iyi bakacağız.

Yeni bir Sosa faciası

Şunun güzellemesini yapmayalım. Yıllardır bizi 10 kişi oynaması yetmezmiş gibi bir de rakibimize gidiyor. Allah belanı versin y*nan!

Hocam doğruluğundan emin miyiz ya . Biri de yazmış imza parası için sezon sonu gitçek diye . Herkes kulübe ihtar çekerken bi bu bide sio ihtar çekmemişti yani ben sanmıyorum meselenin para olduğunu. Üstelik jk nin durumu da belli

Gitmesi sorun değil, gidenin yerinin dolmaması büyük sorun. Nwakaeme gitti yeri dolmadı, Hamsik gitti yeri dolmadı. Aldığımız sağ bek Peres'in yerini dolduramadı. Ve bu isimlerin yerine bir sürü para harcandı.

