Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Vaya Baltasar....

68,721 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

El Paquito profil fotoğrafı
El Paquito1 yıl önce

Dedicado a @Fedesmarque

Miguel profil fotoğrafı
Miguel1 yıl önce

Se ha creído que iba camino del Falla..

José Calvillo Sánchez profil fotoğrafı
José Calvillo Sánchez1 yıl önce

🤣🤣🤣

@Gott Mit Uns profil fotoğrafı
@Gott Mit Uns1 yıl önce

😂🤣😂🤣😂😂😂

Agustín Guzmán 🇪🇦 profil fotoğrafı
Agustín Guzmán 🇪🇦1 yıl önce

Jajajajajajajajaj Jajajajajajaja

Fink Ployd 🇦🇩🇬🇬🇱🇮🇨🇭🇵🇦🇧🇸🇰🇾 profil fotoğrafı
Fink Ployd 🇦🇩🇬🇬🇱🇮🇨🇭🇵🇦🇧🇸🇰🇾1 yıl önce

espera,que hay gente que se cree que la corte real iba cantando eso por la calle… luego nos extrañamos cuando cada nochevieja tienen que explicar lo de los cuartos en las campanadas de fin de año…

El Paquito profil fotoğrafı
El Paquito1 yıl önce

Jajajaja, sobre todo en Instagram, lees comentarios que te dejan "buuum"

Iñaki Roman profil fotoğrafı
Iñaki Roman1 yıl önce

Que vergüenza

𝘼𝙣𝙩𝙤𝙣𝙞𝙤 𝙈𝙤𝙧𝙚𝙣𝙤 profil fotoğrafı
𝘼𝙣𝙩𝙤𝙣𝙞𝙤 𝙈𝙤𝙧𝙚𝙣𝙤1 yıl önce

Jjajajajajajajajajajajajajajajajajajajja

Pablo profil fotoğrafı
Pablo1 yıl önce

🤣🤣🤣🤣

Benzer Videolar