Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Vaya con Deco, eh.
19,685 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Aquest "va anar pels pèls la de Dani Olmo" s'assembla molt al "casi tropiezo" que li van espetar un dia a Xavi en rdp sobre un partit de Copa. Ha jugat o no Olmo? Doncs ja està. I el mateix passarà amb Joan i Nico.

Dels mitjans de madrit aquest es el mes anti-barça.

Y eso que el Gorras decía que no trabajaba..

"Esforç econòmic"

Tienen el telf de Deco pinchado?

Está inscrito ya?

Dani Olmo costaba 48M. Lo cerró por más de 50M para pagar a plazos. Joan García. Pagando cláusula. Nico Williams. Pagando cláusula. Vitor Roque. La culpa fue de Xavi que lo pidió en Enero. Todo bien.

La mitad de las jugadas son balones perdidos. Menudo drama 🤦🏻♂️ Putos amiguismos. Volvemos a 2020.

"Això si que ho té"
