Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Vefalı insan sevilmiyor
26,258 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Kişi bana yaptığı jesti,iyi niyeti unutur ben unutmam hatırlatırım.Hediye almayı sevmem;ama birisi beni düşünüp maddi değeri cüzi hediye aldıysa benim için paha biçilmezdir.O hediyeyi saklarım,zamanda bir anda belkide en üzüntülü anında iyi niyetle beni düşündüğünü unutmamak için

Who doesn't love hot male models on the beach? 🔥🔥

Ne güzel ve ne yazık ki ne kadar da doğru söylemiş Semiramis Pekkan:“Vefalı insan sevilmiyor…” Çünkü vefalı insan “fazla” oluyor bu dünyada. Fazla anlayışlı, fazla sabırlı, fazla fedakâr… Kendi yüreğinden verirken karşılık beklemeyen, kendini unutan ama kimseyi unutmayan biri oluyor. Ve maalesef… insanlar en çok da “fazla” olanı yoruyor. Ne garip, kendini en çok adayan, en çok dışarıda bırakılıyor.Vefalı olmak bir erdem ama günümüzde çoğu zaman bir yük gibi görülüyor. Fazla sevmek “kolay elde edilmiş” sanılıyor, fazla kalmak “zaten hep oradaydı” diye küçümseniyor. Ama yine de… Vefalı insanlar kaybetmez. Onlar bazen yalnız kalır, ama eksilmezler. Çünkü içlerinde taşıdıkları o derinlik, kolayca bulunan bir şey değildir.

Vefanın ete kemiğe bürünmüş haliydim , tam tersini gördüğüm yerde bir dakika bile durmamayı öğrendim ,kimse ama hiç kimse umrumda değil artık yanıma gelenle yürürüm uzaklaşana kılımı bile kıpırdatmam artık ..

İyi akşamlar

Vefaa istanbulda bir semt adı olarak kaldı bugünlerde

Vefasız insanı, kardeşim bile olsa sevmiyor hayatımdan çıkarıyorum. Çıkardım...

Sevilmiyor … İnsanoğlu Habil ve kabilden bu yana vefasız…

+1

Sevilmiyor diye vefasızmı olalım. Nedir bu herkesde sevilme dilenciliği. Bakıyorum heryerde ay şöyle olmayın böyle olmayın sevilmezsiniz. Nerede adalet,duruş,karakter. Sevilme derdi olanların karakteri kişiliği oturmamış kesinlikle . Hadi selametle 😎

Alaka
Похожие видео
Sensitive content
Canlarla kucaklaştık, sarıldık, hemhal olduk. Semtine vefalı, semtliye vefalı #birivar
SERKAN TOPER
41,376 просмотров • 2 лет назад

