Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Vefalı insan sevilmiyor

26,258 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля ufkun izdüşümü
ufkun izdüşümü1 год назад

Kişi bana yaptığı jesti,iyi niyeti unutur ben unutmam hatırlatırım.Hediye almayı sevmem;ama birisi beni düşünüp maddi değeri cüzi hediye aldıysa benim için paha biçilmezdir.O hediyeyi saklarım,zamanda bir anda belkide en üzüntülü anında iyi niyetle beni düşündüğünü unutmamak için

Фото профиля So.Gay
So.Gay1 год назад

Who doesn't love hot male models on the beach? 🔥🔥

Фото профиля Havva
Havva1 год назад

Ne güzel ve ne yazık ki ne kadar da doğru söylemiş Semiramis Pekkan:“Vefalı insan sevilmiyor…” Çünkü vefalı insan “fazla” oluyor bu dünyada. Fazla anlayışlı, fazla sabırlı, fazla fedakâr… Kendi yüreğinden verirken karşılık beklemeyen, kendini unutan ama kimseyi unutmayan biri oluyor. Ve maalesef… insanlar en çok da “fazla” olanı yoruyor. Ne garip, kendini en çok adayan, en çok dışarıda bırakılıyor.Vefalı olmak bir erdem ama günümüzde çoğu zaman bir yük gibi görülüyor. Fazla sevmek “kolay elde edilmiş” sanılıyor, fazla kalmak “zaten hep oradaydı” diye küçümseniyor. Ama yine de… Vefalı insanlar kaybetmez. Onlar bazen yalnız kalır, ama eksilmezler. Çünkü içlerinde taşıdıkları o derinlik, kolayca bulunan bir şey değildir.

Фото профиля tubi
tubi1 год назад

Vefanın ete kemiğe bürünmüş haliydim , tam tersini gördüğüm yerde bir dakika bile durmamayı öğrendim ,kimse ama hiç kimse umrumda değil artık yanıma gelenle yürürüm uzaklaşana kılımı bile kıpırdatmam artık ..

Фото профиля Yılmaz Özer
Yılmaz Özer1 год назад

İyi akşamlar

Фото профиля U g u R 61
U g u R 611 год назад

Vefaa istanbulda bir semt adı olarak kaldı bugünlerde

Фото профиля Zer'
Zer'1 год назад

Vefasız insanı, kardeşim bile olsa sevmiyor hayatımdan çıkarıyorum. Çıkardım...

Фото профиля DEMİR
DEMİR1 год назад

Sevilmiyor … İnsanoğlu Habil ve kabilden bu yana vefasız…

Фото профиля Rahime Nur 🦢
Rahime Nur 🦢1 год назад

+1

Фото профиля Fudo
Fudo1 год назад

Sevilmiyor diye vefasızmı olalım. Nedir bu herkesde sevilme dilenciliği. Bakıyorum heryerde ay şöyle olmayın böyle olmayın sevilmezsiniz. Nerede adalet,duruş,karakter. Sevilme derdi olanların karakteri kişiliği oturmamış kesinlikle . Hadi selametle 😎

Фото профиля ƊƛԼƓƛƊЄƝƖȤ13
ƊƛԼƓƛƊЄƝƖȤ131 год назад

Alaka

Похожие видео