Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Verilen ofsayta bak
196,984 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Top ayaktan çıkmış nereye gelmiş hala ofsayt değil Sizin ben

Beşiktaş'ın hakkını yiyen kim varsa orospu çocuğudur. Anasını bacısını sikeyim kim yemişse kim yiyorsa

Bu tip bize verilen ofsayt, faul, penalti videolarini goruyorum ve nasil o senelerde sampiyonluklarimizin yendigini daha iyi anliyorum...

Şampiyonluklar böyle böyle yok edildi. Buna ofsayt vermek için şike yapması lazım. Para alması lazım

Bakın bu hata değildir, mümkün değildir . O yan hakemin altını kazıyın neler neler çıkar eminim

O zamanlarda bunları dile getirirken başkanları Ali Şen için “sizin başkan da güçlü olsun satın alsın hakemleri” diye dalga geçen fenerliler ile “şike yapmadık, kumpas var”diyen fenerliler aynı kişiler. Galatasarayın kollandığı kadar belki de daha fazla kollandılar yıllarca, onlar kadar ağlayan yok şimdi. Allah beter etsin hepsini.

Son gözde Halil Umut Meler Ondan önce Ali Palabıyık Öncesinde Bülent Yıldırım Daha Önce Cüneyt Çakır Eskilerde Muhittin Vahap Beyaz Serdar Çakır Ahmet Çakar Sabri Çelik Hiçbirinin ahlaklı bir derbisi yoktur.

Muhittin boşat bir fb maçında 3 golümüzü iptal etmişti hatırladığım. 2 si ofsayttı bu arada

@Alkolikyorumlar Aynı çanaktan yiyorlar sıkıntı yok

@ercantofficial abi şu tekrarı anlatırken “Top ayaktan çıkıyor..” dedikten sonra sessiz kaldığın bölümde neler düşündüğünü o kadar merak ediyorum ki…

