正在加载视频...

视频加载失败

Vi har kommit långt när SVT visar detta

107,770 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Kristina 的头像
Kristina1 年前

”… så anklagdes politiker, bland annat premiärminister Kier Starmer, för mörkläggning. Men en ANNAN viktig fråga är varför ingen trodde på flickorna”. Vad menas? Vad då en ANNAN fråga? Om premiärministern mörklägger så är väl det en viktig ledtråd till varför ingen trodde på flickorna?

Gunnar Hoaas 的头像
Gunnar Hoaas1 年前

En anna fråga är : varför pratade inga journalister om det här? Falska, fega och skammliga journalister visste om det här för 10 år tillbaks.

Bergman Saga 的头像
Bergman Saga1 年前

Håller med men de mörkar fortfarande: "en del av männen hade pakistanskt ursprung" - nej, majoriteten har pakistanskt ursprung

Stefan Åsbom 的头像
Stefan Åsbom1 年前

”En del av männen hade Pakistansk bakgrund” - på känt SVT-maner förminskar man den besvärliga sanningen… Inte ska väl SVT peka ut den skyldiga gruppen - de är ju en minoritet som kan få dåligt rykte…

nils wasa 的头像
nils wasa1 年前

men idioten till vänster - det som "komplicerar" saken är att "en del av männen" var pakistanier. trött på @svt 's misogyna vänsterblivna skitar

andreas nyström 的头像
andreas nyström1 年前

Grupper av ”olika män”? ”En DEL av männen hade Pakistanskt ursprung”?!? Och I morgonstudion ännu värre relativiserande och dimridåer. Det har inte blivit ett dugg bättre. Vi talar om systematisk förslavning, tortyr och brutala gängvåldtäkter på uppemot 250000 brittiska flickor!!!

Ingemar Jonsson 的头像
Ingemar Jonsson1 年前

"En del av gärningsmännen" ? inte ens nu kan man rapportera ärligt..

Lars Kamél 的头像
Lars Kamél1 年前

Men SVT vill ändå att det ska vara ett större problem att högerextremister har utnyttjat det, än vad groomingarna var.

Kurre Dutt 的头像
Kurre Dutt1 年前

Detta har varit på bordet (och förnekats i SE) i flera år Utredaren påstår att det är mest vita, men av UK 66 milj är endast 700000 paki och är 100falt överrepresenterade UK är bortom räddning (SE har procentuellt fler muslimer) och SE, FR, DE, BE är på tur Vi utreder vidare🙄

Timor Veritas 的头像
Timor Veritas1 年前

Det satt långt inne på SVT. Vi andra har talat om det i 20 år och de kallar sig journalister. Häpnadsväckande.

相关视频