Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Vi säger så för idag va…?
49,760 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

1621 год назад
Nog för att kvalitén på det du lagt ut hittills har varit dunder, men det här var fan toppklass 💯

Blackandyellow1 год назад
Kviborg på G ner nu va?

Anton Larsson1 год назад
Dj Ötzi vänder sig i graven.

Jesper Wrona1 год назад
Antar att du hänger med gänget när det är dags för Emmerdale på tv?

Pertansvänstra1 год назад
Svanen njuter av tandlös BJ på rummet

AckesHockeytackling1 год назад
Är det afterski? Näe.. afterbeach? När.. afterbingo!

Megatron1 год назад
Ser ut som att det kommer bli en stökig kväll!

Testa Stör1 год назад
Svanen går o lägger sig nu. Det där får vara nog.

Råsundafettot🍓1 год назад
Hahaha va i hela

AIK1 год назад
ajajaj Svanen

