Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Videodan uzun süre çıkamadım 🥹
1,839,381 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

BESTECİM SAÇMALAMAvor 1 Jahr
Eskiler çok güzeldi eskiden o samimiyet yok artık herkes yapmacik oldu 🥲

İlkimvor 1 Jahr
Kimse gerçek anlamda mutlu değil çünkü eskiden çok mutluyduk sahte yalan dolan yoktu ki

Mvor 1 Jahr
Ağlayarak o günlere geri dönmek istiyorum..

İlkimvor 1 Jahr
Keşke dönebilsek

Hanım Kolukısavor 1 Jahr
Ah o eski günler çocukluğum geçti gözümün önünden, ne kadar da mutluymuşuz meğer 🥹💖

İlkimvor 1 Jahr
Eskidendi işte mutluluk keşke hiç büyümeseydik 🥹

Zeki Bayraktarvor 1 Jahr
30 yıl sonra da şimdiki çocuklar bugünler için “ah ah, ne güzel günlerdi, ne kadar mutluyduk” diyecekler, özlenen dönem değil çünkü cocukluğumuzdur, henüz (iş, aş, evlilik, çocuk vb) hiçbir sorumluluk yüklenmediğimiz dönemlerimiz, yani konforumuz.

𝑴𝒆𝒍𝒊𝒔𝒂💜vor 1 Jahr
Eskiler çok güzeldi çünkü 🥹

İlkimvor 1 Jahr
Hem de çokkkkkk🥹

emrepuzovor 1 Jahr
Hey gidi günler

İlkimvor 1 Jahr
Eski günler daha güzeldi
