Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

👉🏻 Videonun devamı için:

515,157 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Orhan AKSU
Orhan AKSU1 год назад

Köfteci Yusuf'un ürünlerinde domuz eti yok ama BU İŞİN İÇİNDE BİR DOMUZLUK VAR.

Фото профиля Captain Price
Captain Price1 год назад

McDonald's ve burger King'in oyunu bu köfteci Yusuf ağabeyi piyasadan silip kendi piyasa hacimlerini artırmak istiyorlar.

Фото профиля Arthur Shelby
Arthur Shelby1 год назад

Ben sıkca uzun yol yaparım.Kahvaltı dahil köfteci yusuf da yaparım.Yol kenarlarındaki milleti sken mola yerlerine bizi bırakmadığınız için teşekkür ederim.Alanya da şubede otopark sıkıntısı var.Beni çileden çıkartıyor ayrıca afyon daki köfteci yusuf ve sandıklıya gelmeden olan şube arasında fiyat farkı var.Ya da bana öyle bir seferliğine denk geldi.Ayrıca doğu ve güneydoğu da yoksunuz buralara da girin.Eksikliği hissediliyor sizin olmadığını yerlerde millete fahiş fiyat çekiyorlar.

Фото профиля Azra Ataşehir 💎👑
Azra Ataşehir 💎👑1 год назад

Köfteci Yusuf olaylarına inanmıyorum. Kimse kusura bakmasın.Milyon çalışanı var.Yıllardır hiç bir şey olmadı.Şimdi karalama kampanyası başlamış.Mutlaka bir gündem yenilenmeye çalışılıyor. Değerli bütün çalışanlarına selam ve sevgilerimi iletiyorum. Ben yemeğe devam edeceğim 👌

Фото профиля Mehmet Harmankaya
Mehmet Harmankaya1 год назад

Bu adam olmasa bugün yollarda bir tas çorbayı 200 ₺ aşağı içmezdik.Ben bir tır şoförü olarak hijyen,fiyat uygunluğu olarak Türkiye'nin her yerinde gözüm köfteci Yusuf tabelasını arıyor.Gıda baronları bilsin ki bu komplo Yusuf'u bitirmez aksine güçlendirir.

Фото профиля Hülya ÜNSAL
Hülya ÜNSAL1 год назад

Ben şahsen inanıyorum size, az önce de Balçova Ege park şubenizdeydim benim gibi inanmayan bu çamura insanlarla doluydu.

Фото профиля sєfα αчdın
sєfα αчdın1 год назад

Köfteci Yusuf'a bir tüyo vereyim. Bugün çıksın desin ki " İsrail ürünleri tüm şubelerimizden kaldırmaya karar verdik. Artık satmayacagız" Tüm yazarlar çizerler başta beni engelleyen @saidercan hepsi "aslında köfteci Yusuf'un hakkını yememek lazım. Adama iftiraya kumpas gitmiş" derler. Hatta devlet kayıtlarından domuz eti raslandi ibaresini bile kaldırırlar. Soru şu. İsrail ürünü olan Coca-Cola yi boykot etmeyi firmalar mı yapması gerekir? Yoksa halk o ürünleri almayarak mi? Neden hep firmalara dayatılıyor.? Cola fabrikasının açılışını yapan Recep Tayyip Erdoğan değil mi?

Фото профиля ıamramo
ıamramo1 год назад

Sürekli uzun yolda olduğum için her zaman tercih ettiğim mekandır köfteci yusuf. Fahiş fiyatlı diğer yerlere para kazandırmama yı kendime borç bilirm . Bir tabak yemeğe 150 200 lira alan yer batmaya mahkumdur . O yüzden tek tercih köfteci yusuftır benim için. Ağır operasyon çekiyorlar . Ben kattiyen inanmıyorum . Yusufun yanındayız evelallah

Фото профиля Beşiktaşspor jk
Beşiktaşspor jk1 год назад

Ekmek kadayıfında indirim olursa dm den yaz bana

Фото профиля melda1923yaşam
melda1923yaşam1 год назад

Milli degerimize sahip çıkın. Asıl burger king ve mcdonaldsları sağlıklı bulmuyorum. Senelik donmuş et kullanıyorlar.

Похожие видео