Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

142,615 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

Concepció Gavaldà's profile picture
Concepció Gavaldà2 years ago

Visca!!! Gràcies per la teva didàctica i meravellosa intervenció, sobre la Senyera, al programa matinal de RAC1!!! Espero que es pugui tornar a escoltar!!!

Arnau Tordera I's profile picture
Arnau Tordera I2 years ago

Moltes gràcies!

Valentí Rabal🇵🇸's profile picture
Valentí Rabal🇵🇸2 years ago

Collooons! Magistral! Només t'ha mancat mossegar la guitarra com el Hendrix! Molt motivador.Visca Catalunya Lliure!✊🏽

Tebanna 🐱🦇🌸🌳🇦🇩🇩🇪🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🇺🇸🇮🇪's profile picture
Tebanna 🐱🦇🌸🌳🇦🇩🇩🇪🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🇺🇸🇮🇪2 years ago

Molt millor aquesta versió que la de la Generalitat en el lliurament de medalles ...

Marta's profile picture
Marta2 years ago

Bona Diada, Arnau. Preciosa versió de Els Segadors.

Crescenci Argidells's profile picture
Crescenci Argidells2 years ago

Brutal

Valentí ll*ll's profile picture
Valentí ll*ll2 years ago

Visca Caralynya !✊

Oskar 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇮🇱's profile picture
Oskar 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 🇮🇱2 years ago

lliure!!!!! 💪💪💪

Marc's profile picture
Marc2 years ago

Tenim clar que Catalunya és Rock i sardana i no cumbia i regetton no? Doncs això....

David Preseguer's profile picture
David Preseguer2 years ago

És bastant probable que això no es pugui superar com a mínim durant dos o tres lustres. (I dic lustres i no segles perquè vivim en un temps fastigosament efímer).

Related Videos