Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Visca La Resistència.

15,716 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Joan Viudès profil fotoğrafı
Joan Viudès1 yıl önce

Si el mercat fos a Son Vida, ho deixarien com està. El que volen canviar, és La Soledat i Son Gotleu i fer del mercat un centre comercial gastropijo, és el tret de sortida.

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

does this represent Miami?

bsense profil fotoğrafı
bsense1 yıl önce

Estem atontats. Carregar-se el comerç local per fer pijomerdes. Ah i les comissions de l obra.

AG profil fotoğrafı
AG1 yıl önce

Tota la raó i si no mireu la pena q fa La Boqueria de Bcn, un mercat q tenia productes frescos, d proximitat i boníssims fa anys i ara un show per turistes amb patetics on només pots trobar productes per emportar amb gots de plàstic i a sobre ni compren ni deixen comprar!

Jaume Oliver Ripoll✏ profil fotoğrafı
Jaume Oliver Ripoll✏1 yıl önce

Mira👇 Aquesta setmana n’he parlat a la 📺 I sí, na Paquita Bonnín de Pere Garau, una crack 🔝 Però jo (per llinatge i una mica per fer-te el contrari) som més de l’Olivar🫒

Àngel Aguiló Palou profil fotoğrafı
Àngel Aguiló Palou1 yıl önce

Ets un poc pijo tu.

Adri profil fotoğrafı
Adri1 yıl önce

Com li ha passat al Mercat de la Boqueria de BCN...paradetes pels estrangers....matant les parades de tota la vida,amb el producte local.

Guillem profil fotoğrafı
Guillem1 yıl önce

Molt bona reflexió. A casa hi anam, des del poble, 4 ò 5 pics a l'any i és un oasis enmig de tant de rollo per guiris. A l'Olivar fa uns mesos que ja li vaig fer la creu pel que s'ha convertit. Esperem que Pere Garau mai acabi igual.

Francesc profil fotoğrafı
Francesc1 yıl önce

Sabeu qui és que vol transformar el mercat en un pilot de bars de tapes?

Don Dimoni profil fotoğrafı
Don Dimoni1 yıl önce

Poc es xerra del mercat de Sta Catalina, totalment venut a llocs de manjua, pintxos i similars.

tripletazo profil fotoğrafı
tripletazo1 yıl önce

Difícil trobar això avui dia. Honor.

Benzer Videolar