Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Vloggertjes vs wielrennert
167,085 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Opgelost met een lach en uiteindelijk zelfs respect. Well done.

Slecht gedrag van de wielrenner ik vind dat de jongens er netjes mee omgaan met dit incident.

Ik ben eerlijk.. respect voor deze gasten 👍 Dankzij hun loopt dit niet onnodig uit de hand 💕

Ik had een steekpartij verwacht. Niet alle hoop is verloren.

Waarom rijdt hij niet op de weg net zoals elke andere wielrenner ?

Pakken het goed op die mannen!👌🏻👍🏻

Godsirritant als wandelaars op het fietspad lopen maar om er dan zo in te beuken met je racefiets is wel heel Neanderthalernivo botte hork.

Wat een keurige rakkers.. Respect🫶

Valt nog mee. Meestal beginnen ze meteen te spugen en "je moeder is een kankerhoer" te roepen. (voor de goede orde: niet door de wielrenner).
Похожие видео
Sensitive content
Iets te hard door de bocht...... #kantelmomentje
Dumpert
176,256 просмотров • 1 год назад
Sensitive content
Ágressief pisventje wil de bus niet uit..... #zwartrijden #bus #ov
Dumpert
1,097,488 просмотров • 2 лет назад
Sensitive content
Oplichtertje betrapt in seniorenflat in Rotterdam Zuid. Zei voor de Rabobank te werken om pinpassen te bemachtigen van oudjes! #oplichting #pinpas #bankpas #
Dumpert
318,427 просмотров • 2 лет назад
Sensitive content
Mij niet filmen!!!!!
Dumpert
57,434 просмотров • 7 месяцев назад
