Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Volgende week, 21.30 uur, RTL4 ⤵️
15,480 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

digibite2 yıl önce
Waar is Wilders?

Frederieke Hegger2 yıl önce
Fons onderweg naar t debat:

Fons Lambie2 yıl önce
😂

Let Down Zoomer2 yıl önce
Mag jij het presenteren?

Amarja Muller (van Nassau-Dillenburg)2 yıl önce
Veel succes Fons.

Stichting Herstel Ongekend Onrecht2 yıl önce
Een beter bestuur. Dat is de hoogste prioriteit. Dat gaat alle burgers en ondernemers aan.

Dennis2 yıl önce
@RoelSchrein Zijn het alleen die partijen of komt er een deel twee? Zou jammer zijn als alleen hun aan het woord komen.

Marcus Lucas2 yıl önce
Hopelijk niet van die flauwe gotcha-vragen, maar echt inhoudelijk debat over wat zij voor het land en mensen kunnen betekenen de komende vier jaar #rtldebat

Jo van Egmond2 yıl önce
🔥🔥🔥

Ton Sels2 yıl önce
Ik ben Fons Lambie en mijn spreekbeurt gaat over de verkiezingen. 😂

