Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

13,579 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Sander van der Schaaff
Sander van der Schaaffvor 1 Jahr

Waar blijven jullie met forum inside? Ik zit er al twee weken klaar voor! @fvdemocratie

Profilbild von Gottfried 🇳🇱
Gottfried 🇳🇱vor 1 Jahr

Jij gaat ook niks veranderen elitaire kakbal, daarvoor houd jij teveel van jezelf. Ga wijn drinken en coke snuiven. Ik stem nooit meer op de #FVDsekte. #Baudet #Narcisme

Profilbild von Arend Bols
Arend Bolsvor 1 Jahr

Toch ergens goed voor die stikstofverzinsels. Ze verzuipen er nu zelf in 😍🤣🤣🤣

Profilbild von Arend Bols
Arend Bolsvor 1 Jahr

Ik verwacht wel dat Vollebroek nu met MINSTENS 10 rechtszaken PER DAG tegen Defensie komt, anders komen we langs....

Profilbild von Noud
Noudvor 1 Jahr

Zelfs de laatste FVD stemmers in Groningen haken nu af, nul zetels in de hele provincie

Profilbild von Je ziet het pas als je het doorhebt.
Je ziet het pas als je het doorhebt.vor 1 Jahr

Alleen jij @thierrybaudet kan DOGE chique laten klinken🤔

Profilbild von Tom.Bleker
Tom.Blekervor 1 Jahr

We gaan voor verandering DOGE word DOEI 🧡

Profilbild von Marnix Kalkman
Marnix Kalkmanvor 1 Jahr

@PvanHouwelingen Klinkt mooi, maar met maar een zetel/stem,🤨 succes de meeste FVD stemmers zijn naar de PVV gegaan ☺️

Ähnliche Videos