Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

13,579 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

Sander van der Schaaff profil fotoğrafı
Sander van der Schaaff1 yıl önce

Waar blijven jullie met forum inside? Ik zit er al twee weken klaar voor! @fvdemocratie

Gottfried 🇳🇱 profil fotoğrafı
Gottfried 🇳🇱1 yıl önce

Jij gaat ook niks veranderen elitaire kakbal, daarvoor houd jij teveel van jezelf. Ga wijn drinken en coke snuiven. Ik stem nooit meer op de #FVDsekte. #Baudet #Narcisme

Arend Bols profil fotoğrafı
Arend Bols1 yıl önce

Toch ergens goed voor die stikstofverzinsels. Ze verzuipen er nu zelf in 😍🤣🤣🤣

Arend Bols profil fotoğrafı
Arend Bols1 yıl önce

Ik verwacht wel dat Vollebroek nu met MINSTENS 10 rechtszaken PER DAG tegen Defensie komt, anders komen we langs....

Noud profil fotoğrafı
Noud1 yıl önce

Zelfs de laatste FVD stemmers in Groningen haken nu af, nul zetels in de hele provincie

Je ziet het pas als je het doorhebt. profil fotoğrafı
Je ziet het pas als je het doorhebt.1 yıl önce

Alleen jij @thierrybaudet kan DOGE chique laten klinken🤔

Tom.Bleker profil fotoğrafı
Tom.Bleker1 yıl önce

We gaan voor verandering DOGE word DOEI 🧡

Marnix Kalkman profil fotoğrafı
Marnix Kalkman1 yıl önce

@PvanHouwelingen Klinkt mooi, maar met maar een zetel/stem,🤨 succes de meeste FVD stemmers zijn naar de PVV gegaan ☺️

Benzer Videolar