Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
“Waldo sen neden burada değilsin?”
186,999 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Çağrı Malkoç3 yıl önce
Bravo. Her geçen gün yaptığınız muhalefete olan takdirim artıyor. Doğru iletişim teknikleri kullanılıyor. Tebrik ederim.

Erdal3 yıl önce
Tebrik ederim başkanım çok güzel bir konuşma olmuş.

Adem Boz3 yıl önce
İyi ki varsınız...

Av.Tuncay Kasım / Giresun/Çanakçı Belediye Başkanı3 yıl önce
👏👏👏👍

Cengiz Akkaya3 yıl önce
Allah razı olsun kardeşim çok güzel bir konuşma

HARUN ARAKIZ3 yıl önce
👏👏👏👏👏

Mustafa Açıkgöz3 yıl önce
Mükemmel bu söze ne diyelim oradayız ve sonuna kadar beraberiz

Ruberu723 yıl önce
14 Mayıs'a kadar konuşun ondan sonra dükkanı kapatır giderseniz

idris koyutürk 🇹🇷💚3 yıl önce
Yol arkadaşlarınla haşrolasın. Lpgliler le yolunuz bir. Sonunuzda bir olsun
