Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

“Waldo sen neden burada değilsin?”

186,999 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Çağrı Malkoç profil fotoğrafı
Çağrı Malkoç3 yıl önce

Bravo. Her geçen gün yaptığınız muhalefete olan takdirim artıyor. Doğru iletişim teknikleri kullanılıyor. Tebrik ederim.

Erdal profil fotoğrafı
Erdal3 yıl önce

Tebrik ederim başkanım çok güzel bir konuşma olmuş.

Adem Boz profil fotoğrafı
Adem Boz3 yıl önce

İyi ki varsınız...

Av.Tuncay Kasım / Giresun/Çanakçı Belediye Başkanı profil fotoğrafı
Av.Tuncay Kasım / Giresun/Çanakçı Belediye Başkanı3 yıl önce

👏👏👏👍

Cengiz Akkaya profil fotoğrafı
Cengiz Akkaya3 yıl önce

Allah razı olsun kardeşim çok güzel bir konuşma

HARUN ARAKIZ profil fotoğrafı
HARUN ARAKIZ3 yıl önce

👏👏👏👏👏

Mustafa Açıkgöz profil fotoğrafı
Mustafa Açıkgöz3 yıl önce

Mükemmel bu söze ne diyelim oradayız ve sonuna kadar beraberiz

Ruberu72 profil fotoğrafı
Ruberu723 yıl önce

14 Mayıs'a kadar konuşun ondan sonra dükkanı kapatır giderseniz

idris koyutürk 🇹🇷💚 profil fotoğrafı
idris koyutürk 🇹🇷💚3 yıl önce

Yol arkadaşlarınla haşrolasın. Lpgliler le yolunuz bir. Sonunuzda bir olsun

Benzer Videolar

“Sen kız değilsin, bozuksun..”
1:19

Sensitive content

“Sen kız değilsin, bozuksun..”

Film Perdesi

1,455,665 görüntüleme • 20 gün önce