Loading video...
Video Failed to Load
Wat bent u aan het doen?
37,083 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Whoop Whoop1 year ago
Echt al die gekkies die wat gevraagd wordt staan voor lul. En dan hebben ze het over domrechts.

Sé Paratist1 year ago
Ben het wel eens met die mevrouw.. WEF, NAVO en EU mogen er wat mij betreft ook wel uit.. 😁

ineke magrijn 💙🏛️1 year ago
Is dat niet dat zelfde mens als van "als je Thierry neer wilt schieten zeg dan pang" ????

Solly Is Back!1 year ago
Voor paal staan?

Solar Heavy1 year ago
whoa have you heard this yet?

jolanda 07041 year ago
Geef die linkse idioten een kleine onkostenvergoeding en ze doen alles voor je.

Ailko Frederiks1 year ago
Hilarisch stukje journalistiek 😂

ᴍʏʙᴀᴄᴋᴜᴘ1 year ago
Ow u woont hier?? 😂😂

Sven1 year ago
Net nog even een kwartiertje in de zo'n gezeten, maar de hele dag buiten hangen heb ik de tijd en zin niet voor hoor.
