Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Wat een droeftoeter..... #roadrage

27,959 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Shyly
Shylyvor 1 Jahr

inhalende vrachtwagens op 2 baans wegen die per se 1km/u harder willen gaan dan hun collega chauffeur zijn dan ook wel schijtirritant

Profilbild von Nickxxel
Nickxxelvor 1 Jahr

Staat toch ook een bord dat je niet mag inhalen, schele kanarie !

Profilbild von Chris
Chrisvor 1 Jahr

je mag als vrachtwagen daar niet eens inhalen! Domme lul kan geen borden lezen? 😂😂😂

Profilbild von Gerard Schutrups
Gerard Schutrupsvor 1 Jahr

Een landelijk inhaalverbod voor vrachtwagens lost probleem op.

Profilbild von Léon
Léonvor 1 Jahr

Toevallig ook een vrachtwagen van Simon Loos in beeld . Daar rijd er 1 bij die het geweldig vind om in een 80 km zone een halve meter van je bumper te gaan rijden. En die chauffeur op video snijdt waarschijnlijk iemand af die snelheid had.

Profilbild von Sietze Schuhmacher
Sietze Schuhmachervor 1 Jahr

Heb nooit begrepen waarom je zo'n haast hebt om rechts in te halen maar dan vervolgens wel de tijd hebt om het overig verkeer in gevaar te brengen door te remmen.

Profilbild von Neles
Nelesvor 1 Jahr

Nou vind ik wel dat het busje gelijk heeft. Het mag natuurlijk niet. Maar die vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op een tweebaans weg met 1 / 2 kilometer per uur verschil is gevaarlijk onnodig. Die bus geeft hem gewoon en koekje van eigen deeg.

Profilbild von Nicolas Skeye
Nicolas Skeyevor 1 Jahr

Ook al erger ik me aan mensen die langzaam een vrachtwagen inhalen: dit zou ik niet doen.

Profilbild von  - John - 
 - John - vor 1 Jahr

Aso! Opsporen en rijbewijs jaartje inleveren.

Profilbild von 🟢⚪️🟢
🟢⚪️🟢vor 1 Jahr

Juist goed gedaan vd busje wordt je schijtziek van die kansloze die op een 2 baans weg met 1km verschil inhalen!!!

Ähnliche Videos