Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Wat een droeftoeter..... #roadrage

27,959 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Shyly profil fotoğrafı
Shyly1 yıl önce

inhalende vrachtwagens op 2 baans wegen die per se 1km/u harder willen gaan dan hun collega chauffeur zijn dan ook wel schijtirritant

Nickxxel profil fotoğrafı
Nickxxel1 yıl önce

Staat toch ook een bord dat je niet mag inhalen, schele kanarie !

Chris profil fotoğrafı
Chris1 yıl önce

je mag als vrachtwagen daar niet eens inhalen! Domme lul kan geen borden lezen? 😂😂😂

Gerard Schutrups profil fotoğrafı
Gerard Schutrups1 yıl önce

Een landelijk inhaalverbod voor vrachtwagens lost probleem op.

Léon profil fotoğrafı
Léon1 yıl önce

Toevallig ook een vrachtwagen van Simon Loos in beeld . Daar rijd er 1 bij die het geweldig vind om in een 80 km zone een halve meter van je bumper te gaan rijden. En die chauffeur op video snijdt waarschijnlijk iemand af die snelheid had.

Sietze Schuhmacher profil fotoğrafı
Sietze Schuhmacher1 yıl önce

Heb nooit begrepen waarom je zo'n haast hebt om rechts in te halen maar dan vervolgens wel de tijd hebt om het overig verkeer in gevaar te brengen door te remmen.

Neles profil fotoğrafı
Neles1 yıl önce

Nou vind ik wel dat het busje gelijk heeft. Het mag natuurlijk niet. Maar die vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op een tweebaans weg met 1 / 2 kilometer per uur verschil is gevaarlijk onnodig. Die bus geeft hem gewoon en koekje van eigen deeg.

Nicolas Skeye profil fotoğrafı
Nicolas Skeye1 yıl önce

Ook al erger ik me aan mensen die langzaam een vrachtwagen inhalen: dit zou ik niet doen.

 - John -  profil fotoğrafı
 - John - 1 yıl önce

Aso! Opsporen en rijbewijs jaartje inleveren.

🟢⚪️🟢 profil fotoğrafı
🟢⚪️🟢1 yıl önce

Juist goed gedaan vd busje wordt je schijtziek van die kansloze die op een 2 baans weg met 1km verschil inhalen!!!

Benzer Videolar