Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Wat een verschrikking.
81,057 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Newo Judicial 🧢 Tegen de MSM Media als 'Expert'!1 yıl önce
Toevallig lees ik dit.

timmermenneke🔨1 yıl önce
Het gaat slecht met de bijen en de weide vogels. Hoe zou dat komen?

Yolanda IJlstra-Keep1 yıl önce
Je gaat niet voor je plezier een eindje rijden.

卄𝐎ù𝔰ε 𝐨𝔣 ℙoє𝐌 𓁧1 yıl önce
Wat een drama

Karma Police1 yıl önce
Volgens domlinkse mensen is dit beter voor het milieu

Rynno-Saylor1 yıl önce
Natuur-vernieling

Jan Allan ⧭𝕏1 yıl önce
Al die zwarte platen . Dat wordt daar van de zomer verschroeiend heet . En waar moeten de weidevogels heen ?

Bubbles 🇳🇱1 yıl önce
Daar hadden huizen kunnen staan voor onze kinderen.

Piet Hein1 yıl önce
Erg dit ons mooie hollandse landschap bedorven door linkse klimaat gekken

Dimitri1 yıl önce
Hoe warm is het boven zo'n reflector-show? 60 graden, hoe vinden insecten en vogels dat? 🤔

