Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

we used to have it all..

125,467 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Hankuro
Hankurovor 1 Jahr

Windows 7 was so good that it had an anime girl mascot, truly the goat

Profilbild von ElectricOrBloxtric
ElectricOrBloxtricvor 1 Jahr

This is why Windows 7 will forever be the greatest Windows behind probably XP

Profilbild von Vox Artificialis
Vox Artificialisvor 1 Jahr

It's nanamover

Profilbild von わためろん
わためろんvor 1 Jahr

Oh she is very cute.

Profilbild von Lettuce Defender 🥬
Lettuce Defender 🥬vor 1 Jahr

All canon btw Microsoft ordered this be made.

Profilbild von BlackFlame 🦊
BlackFlame 🦊vor 1 Jahr

Peak Windows

Profilbild von Silicon Cereal - Adrian N. Ristic
Silicon Cereal - Adrian N. Risticvor 1 Jahr

Making me cry…last time I loved windows was windows 7

Profilbild von StickmanVT/Ch./idek lol 📰(4th➡Ria's OW2 Tourney)
StickmanVT/Ch./idek lol 📰(4th➡Ria's OW2 Tourney)vor 1 Jahr

Windows 10 had an OS-tan, although not heavily promoted... and then Windows 11 was Windows 11 and had nothing

Profilbild von Edgar Desk 2
Edgar Desk 2vor 1 Jahr

wife

Profilbild von Enjoyable Trash
Enjoyable Trashvor 1 Jahr

XP-Tan was the best

Ähnliche Videos