正在加载视频...

视频加载失败

WE WON IT IN BILBAO 🎶

544,638 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Daniel 的头像
Daniel1 年前

Remember when arsenal fans said we would be watching Emmerdale?

Solar Heavy 的头像
Solar Heavy1 年前

Have you ever listened to this?

Steve Bennett 的头像
Steve Bennett1 年前

Meanwhile in Manchester the sound of crickets... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RadmoreB 的头像
RadmoreB1 年前

Someone needs to teach Biss the right words for our chant 😂

Grimm 的头像
Grimm1 年前

Let's go !! CONGRATS 👏🎉

Shalom Adonai! 🇧🇷 🇺🇸 🇮🇱🇾🇪 的头像
Shalom Adonai! 🇧🇷 🇺🇸 🇮🇱🇾🇪1 年前

Tottenham players and fans celebrate Europa League title in London.

VisualZen 的头像
VisualZen1 年前

Lads. It's Tottenham Available here 🖤🤍

JakeCOYS 的头像
JakeCOYS1 年前

RELEASE THE DVD

Geraldo 的头像
Geraldo1 年前

🕺🕺

Spanky 的头像
Spanky1 年前

Almost lost Cuti off the back there 🫣😂

Vikas Gond 的头像
Vikas Gond1 年前

Great 😃

相关视频