Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Weer wat anders dan biefstuk van Loetje…
50,128 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Norbert Dikkeboomvor 1 Jahr
Irriteer mij altijd kapot aan die clown.

Vincent G. de Vlugt 🎗️vor 1 Jahr
Vooral tijdens het WK voetbal

RedDeer.Games IRvor 1 Jahr
Neko Bento on Nintendo Switch: Hungry - what is Your favourite food? 👆🍣🍶🍱 Happy snacking & enjoy!

Markvor 1 Jahr
En dan betaal je meer dan 1000 dollar voor 🫣

Vincent G. de Vlugt 🎗️vor 1 Jahr
Inderdaad

Dairy managervor 1 Jahr
Ik snap die hype niet, overdreven gedoe. En dan nog berg meer betalen voor wat goud papier wat niks en niks doet aan de smaak. Hoogsten dat je een gouden drol smorgens eruit schiet.

Mark de Jongvor 1 Jahr
Wat Dries Roelvink is voor wijn, is deze knakker voor vlees.....

Vincent G. de Vlugt 🎗️vor 1 Jahr
😂

Joke Turkenburgvor 1 Jahr
Onlangs heb ik naar de film The Menu gekeken. Bij het zien van deze creep moest ik daar meteen weer aan denken.

Marysiavor 1 Jahr
Dan nog liever Loetje

Vincent G. de Vlugt 🎗️vor 1 Jahr
Eens

