Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Welkom in het jaar 1430.
652,363 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Een vrouw met ballen tegenover een middeleeuws volksgericht.

Die mensen zijn walgelijk en schaamteloos 🤮

In het begin van het filmpje zie je de as van de fakkels op de grond liggen, dat betekent dus dat Kaag naar de groep toegelopen is. Het siert haar dat ze in discussie met deze groep gaat, van een bedreigende situatie lijkt mij hier geen sprake.

@NadiaBouras Weet je wat ik verschrikkelijk vind? Natuurlijk die fakkels en het gescheld van die idioten. Maar kijk, er staan kinderen bij. Je ziet dat ze zich afvragen "Is die mevrouw echt zo slecht?" Nee, kinderen, die mevrouw is een normale politica die haar werk doet en veilig wil zijn.

Ga steeds meer respect voor haar krijgen. Politiek gezien staat ze ver bij mij vandaan, maar dit vind ik kansloos.

Wat een ongelooflijke aso’s daar in Diepenheim. Lekker opgehitst dat Kaag overal de oorzaak van is?

En let wel hè, dit zijn geen asielzoekers, geen mensen met een migratieachtergrond of criminelen die de boel proberen te ontregelen. Nee, dit zijn “keurige” mensen die politici opwachten met brandende fakkels. Dit land is meer dan stuk….dit is waanzin.

Nederland moet er helaas mee leven dat er een relatief klein gedeelte bestaat uit tokkies, rioolratten, onopgevoede gefrustreerde engerds opgehitst door drekkige rechts extremisten zoals Baudet, Van Meijeren, Van Houweling en past but not oeast de demoniseerder Wilders..🤮🤮

@NadiaBouras Met de handen op haar rug trotseert @SigridKaag de fakkeldragers , dat siert haar en alle lof en steun voor onze minister!

Ze staat er wel. Respect.

