Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

“We’ll keep fighting.” 👊 #BrazilGP 🇧🇷

410,937 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Lewis Bollardmilton profil fotoğrafı
Lewis Bollardmilton1 yıl önce

"We'll keep crying"

CJ Reo profil fotoğrafı
CJ Reo1 yıl önce

What the fuck are you smiling about? Threw away the drivers championship and the constructors is still a wild card. Wake the fuck up and take this seriously.

Sav Mondo profil fotoğrafı
Sav Mondo1 yıl önce

Why are you releasing a long statement? This meltdown is quite funny 😂😂

Cyriel Kronenburg profil fotoğrafı
Cyriel Kronenburg1 yıl önce

Was it unlucky? Yes, would respect to Max been better than this childish response be better? Yes Zach is making saltiness a thing for the brand, it’s not the brand. You win or not, don’t be salty

fren profil fotoğrafı
fren1 yıl önce

What new Stewart did you pay off now ?

Jorge profil fotoğrafı
Jorge1 yıl önce

LN’s body language

Smyth 🐉⏳I Lost in Time profil fotoğrafı
Smyth 🐉⏳I Lost in Time1 yıl önce

GREAT RESULTS!? Did we watch the same race?!

⚔️ 25airameva24 ⚔️ profil fotoğrafı
⚔️ 25airameva24 ⚔️1 yıl önce

From 17 to 1 with 19 second lead, is not luck, Lando. Don’t forget.

Cevion⁴ ⁸¹ profil fotoğrafı
Cevion⁴ ⁸¹1 yıl önce

Landoscar they could never make me hate you

Sports Dog profil fotoğrafı
Sports Dog1 yıl önce

Great pull back in to this season. Next year will be competitive across the grid

Benzer Videolar