Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
We're still here. #GoAndTakeIt
388,107 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
6 Yorum

Dailytweets2 yıl önce
Rangers well played 👌

proud ranger fan2 yıl önce
I need mad max, not mid max.

Dallas Nation2 yıl önce
SORRY TO SPOIL THOSE PLANS HOUSTON 🤣💀

Trey2 yıl önce
Win tomorrow for Emily jones

Consultant Konnect Svcs2 yıl önce
😂 Way to go Rangers👏👏👏

Tyler Harrington2 yıl önce
Fortunately for us tomorrow night … 🤣










