WETEN JULLIE DIT NOG ?????
38,424 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

En wie zijn de winnaars nu? Precies.... de ongeprikten!

Het allerergste is, als men dit terug kijkt, met wat we nu weten ivm oa #RKIFiles dat ze WISTEN dat de prikken niet werkten, geen besmetting tegen hield, zelfs gevaarlijk waren, de mondkapjes niet hielpen, de lockdowns, wat ze ouderen en kids hebben aangedaan willens en wetens.

Zeker! Wat heeft die topper zijn best gedaan. Hulde!

Ik vergeet niet.

Hugo komt ook aan de beurt..

De druk die werd opgevoerd door de overheid en hun MSM was gigantisch. De "neem die prik, stel geen vragen!!!" boodschap kwam van de overheid, de NPO, Talpa en hun gekochte influencers, BNR, DPG, Mediahuis, NOS, RTL, Google, Youtube etc etc.

Waarom zit hij nog niet in de bajes de smeerlap

Hugo de Jonge hét boegbeeld van de verspreiding van nep nieuws en desinformatie! By far!

Mindcontrol. Dat is net zo erg als verkrachting. Gevolgen zowel fysiek als mentaal.
