Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Wey malîno ezê çibikim ji xwe
20,409 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
3 Yorum

Gülbeyaz Ayabak1 yıl önce
Babaannem söylediği için çok sevdiğim türkü.. beni derin duygulara ve daha eskiye götürdü. 🩶

sonubahar1 yıl önce
Soyleyisini seveyim

Dante1 yıl önce
😔💐
Benzer Videolar
0:59
Sensitive content
Leyla Îşxan- Wey Malîno
radiokurdi
18,533 görüntüleme • 1 yıl önce
0:59
Sensitive content
Leyla Îşxan- Wey Malîno
radiokurdi
24,766 görüntüleme • 1 yıl önce
Şehîd Ehmed Hêmin Omer xatirê xwe ji Rojava dixwaze.
Channel 8 Kurmancî
10,264 görüntüleme • 4 ay önce
0:37
Sensitive content
Xelîl hat bîra we? Tenê Temenê xwe nizane ji ber ku çinar e
Mahabat Anter
11,263 görüntüleme • 1 yıl önce
