Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

what a player we could’ve had 💔💔

49,753 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

vincenzino 🇮🇹 profil fotoğrafı
vincenzino 🇮🇹2 yıl önce

Pulisic is the player Hauge should’ve been

Saladmaker profil fotoğrafı
Saladmaker2 yıl önce

Here we go again 🥱

ALi_HiRRAB profil fotoğrafı
ALi_HiRRAB2 yıl önce

Hauge Paqueta Piatek Kerkez Silva All of those young players were so good

ethan profil fotoğrafı
ethan2 yıl önce

Call me crazy but I think the player that's gone on to completely fail at Frankfurt and Gent just wasn't good enough

Hamza Zayyad profil fotoğrafı
Hamza Zayyad2 yıl önce

CDK really failed man

Vlad Hrytsenko profil fotoğrafı
Vlad Hrytsenko2 yıl önce

He was playing meh,lol. Not sorry at all,he is probably a nice person but a weak player

kai profil fotoğrafı
kai2 yıl önce

Kalo emang jago sekarang dia d mana ? 😂 Bukti kalo dia emang sampah

just4green profil fotoğrafı
just4green2 yıl önce

I really loved Peter hauge man

Jack profil fotoğrafı
Jack2 yıl önce

Guy scored a few goals. Went to a new team and disappeared ever since. Yet once in a while some still whining could’ve should’ve bla bla bla

Benzer Videolar