Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

What a run it’s been ❤️

223,292 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Ian profil fotoğrafı
Ian1 yıl önce

An incredible run! I was lucky enough to get to the first one at the Ritz in 2017 and the last one tonight in Malta with loads in between

troll#67993456778532 profil fotoğrafı
troll#679934567785321 yıl önce

He'll be back in 2 years. This reunion will be brief. World WTSMG tour for then back to their bands I'd imagine is the plan.

OasisCentral profil fotoğrafı
OasisCentral1 yıl önce

Potentially. Noel with definitely be back with his band, could see Liam slowing down and working with Squire more.

Jordan profil fotoğrafı
Jordan1 yıl önce

What a voice he has man

David Condron profil fotoğrafı
David Condron1 yıl önce

I will never forgive Noel for not letting Liam sing this on the record. This is amazing

Bigmackers profil fotoğrafı
Bigmackers1 yıl önce

Maybe it’s the recording quality. But he used to sound much better.

JimDandy6788 profil fotoğrafı
JimDandy67881 yıl önce

Absolute💩

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Rudolph de boer ( Rudy ) 🇬🇧 profil fotoğrafı
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Rudolph de boer ( Rudy ) 🇬🇧1 yıl önce

What a mess this guy is, this isn’t singing this is a form of torture @George__Koch

Benjamin Gibbs profil fotoğrafı
Benjamin Gibbs1 yıl önce

Life is a journey, not a race. Slow down and enjoy every step.

Don Catoto profil fotoğrafı
Don Catoto1 yıl önce

He's done.

Benzer Videolar