Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
which version of DIVA do y’all think is better ?
191,081 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

𖤐 mateo knowles | ƎSⱯƎSIꓷ ☼1 yıl önce
this version

zae obama1 yıl önce
homecoming just always does it

theee_savant 🧠✨1 yıl önce
there's only one way and that's the RENAISSANCE way!

Playboi P لا 🐾1 yıl önce
Ouu this one is hard

Kai1 yıl önce
nothing can compare with coachella version 😭

🦄 🤍🩵💜🦄1 yıl önce
It’s her correcting blue ass 😂 yesss

🔮 CULTURAL WEATHER VANE 🔮1 yıl önce
I feel like it’s anti-Black to not say Homecoming

𝖈𝖆𝖗𝖙𝖎𝖊𝖗 ❦1 yıl önce
idk, homecoming is better but i just love the renaissance version way more 😭

in grief (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)1 yıl önce
Beychella one is iconic but idk seeing Optimus DanaerBeys Prime Targaryen is pleasing to me. The reflective outfit is so lush

chisoltd1 yıl önce
Homecoming FOREVER 🤩
